ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональної Академії управління персоналом»

Дніпропетровський інститут
м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 21

Напрям / Спеціальність - Менеджмент / Менеджмент організацій і Адміністрування

Спеціалізація: Менеджмент реклами

Управлінська діяльність з широкими можливостями використання в різних галузях. Соціально-правове регулю-вання рекламної діяльності, створення ефективно працюючого рекламного агентства або відділу рекламні у компанії, гармонізація відносин між агентством та його клієнтами, стратегічний менеджмент, управління персоналом (враховуючи специфіку творчого колективу), - все це належить вивчити майбутнім управлінцям рекламною діяльністю та бізнесом.

Рекламісти вивчають більше 20 дисциплін рекламного циклу.

Перелік конкурсних предметів (сертифікати УЦОЯО) освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр»:

  • українська мова та література;
  • географія - профільна дисципліна (140 балів);
  • математика або іноземна мова.

Напрям / Спеціальність - Маркетинг

Спеціалізація: Маркетинг реклами

Оволодіння спеціальністю передбачає вивчення форми рекламного впливу на споживача та суспільство, способи та засоби дослідження ринку, методики вивчення мотивації споживачів, сегментування споживчих та ділових ринків, інтерпретацію результатів цих досліджень та багато іншого.

Маркетологи з базовою рекламною освітою користуються великим попитом на українському ринку праці.

Перелік конкурсних предметів (сертифікати УЦОЯО) освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр»:

  • українська мова та література;
  • географія - профільна дисципліна (140 балів);
  • математика або географія.

Напрям / Спеціальність - Дизайн

Спеціалізації: Графічний дизайн, Дизайн середовища

ir01Спеціальність «Дизайн» є універсальною. Вона знаходить застосування в багатьох галузях мистецтва та виробництва, постійно користується попитом на ринку праці, забезпечує фахівцю престиж та гідний рівень матеріального благополуччя.

Перелік конкурсних предметів (сертифікати УЦОЯО) освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр»:

  • українська мова та література;
  • історія України або світова література;
  • вступне випробовування з малюнка та живопису (творча співбесіда) — профільна дисципліна (170 балів).

Термін навчання:

Освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр»:

  • на базі повної загальної середньої освіти 4-5 років;
  • на базі диплома молодшого спеціаліста 2-4 роки.

Освітньо-кваліфікаційні рівні «Спеціаліст», «Магістр»:

  • на базі дипломів бакалавра, спеціаліста 1-1,5 роки.

Практика

ir02Пріоритетним напрямом у підготовці спеціалістів в галузі реклами є практика, яка починається з першого курсу.

Студенти факультету рекламного мистецтва проходять практику у провідних рекламних агенціях, рекламних відділах відомих фірм, видавництвах. Наші постійні партнери: Всеукраїнська рекламне коаліція, Спілка рекламістів України, Виставкова Федерація України, компанії «Євроіндекс», «Метроград», «DIALLA», «Гайдай studio», PA «BigBoard», “Комп&ньон”, «Перехід Медіа» і багато інших.

Протягом навчального року студенти відвідують професійні рекламні заходи: виставки, серед яких рекламна виставка “REX”, Київський Міжнародний фестиваль реклами, студентські фестивалі у Києві та Москві, беруть участь у щорічній Міжнародній Конференції, яку організовує наш Інститут. Це дає можливість слідкувати за станом рекламного ринку, вивчати сучасні рекламні технології, знайомитись з новими тенденціями у галузі комунікацій.

Підчас проходження практики студентам може бути запропонована робота у рекламних агенціях, видавництвах, рекламних компаніях. Студента III-IV курсів мають можливість працевлаштування за фахом.

Більш детальніше Ви можете дізнатись тут