ПРАТ «ВНЗ «МІЖРЕГІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ»

Дніпровський інститут
м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 21

Про інститут

Інститут реклами був заснований у 1997 році як недержавний вищий навчальний і науковий заклад.Сьогодні інститут реклами є лідером у сфері недержавної освіти в Україні за напрямками підготовки "Дізайн" та "Реклама". Ми прагнемо виховати нове покоління фахівців. яке зможе втілювати унікальні та яскраві проекти.

Інститут реклами має свої представництва, що розташовані в різних регіонах України


Культура та мистецтво (Спеціальність: Дизайн)

ir01Спеціальність «Дизайн» є універсальною. Вона знаходить застосування в багатьох галузях мистецтва та виробництва, постійно користується попитом на ринку праці, забезпечує фахівцю престиж та гідний рівень матеріального благополуччя.

Перелік конкурсних предметів для вступу на освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр»:

  • Українська мова та література: 100 (профільний);
  • Історія України: 100 (непрофільний);
    • або іноземна мова: 100 (непрофільний);
    • або географія: 100 (непрофільний);
  • Творчий конкурс: 125 (профільний).

Термін навчання:

Освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр»:

  • на базі повної загальної середньої освіти: 3 - 4 роки;
  • на базі диплома молодшого спеціаліста: 1 - 3 роки.

Освітньо-кваліфікаційні рівень «Магістр»:

  • на базі диплома бакалавра, спеціаліста: 1,5 - 2 роки.

Освітньо-науковий рівень "Аспірантура" / "Докторантура":

  • на базі диплома магістра: 2 роки.

Практика

ir02Пріоритетним напрямом у підготовці спеціалістів в галузі реклами є практика, яка починається з першого курсу.

Студенти факультету рекламного мистецтва проходять практику у провідних рекламних агенціях, рекламних відділах відомих фірм, видавництвах. Наші постійні партнери: Всеукраїнська рекламне коаліція, Спілка рекламістів України, Виставкова Федерація України, компанії «Євроіндекс», «Метроград», «DIALLA», «Гайдай studio», PA «BigBoard», “Комп&ньон”, «Перехід Медіа» і багато інших.

Протягом навчального року студенти відвідують професійні рекламні заходи: виставки, серед яких рекламна виставка “REX”, Київський Міжнародний фестиваль реклами, студентські фестивалі у Києві та Москві, беруть участь у щорічній Міжнародній Конференції, яку організовує наш Інститут. Це дає можливість слідкувати за станом рекламного ринку, вивчати сучасні рекламні технології, знайомитись з новими тенденціями у галузі комунікацій.

Підчас проходження практики студентам може бути запропонована робота у рекламних агенціях, видавництвах, рекламних компаніях. Студента III-IV курсів мають можливість працевлаштування за фахом.


Сфера професійної діяльності фахівця

Фахівці з дизайну можуть працювати:

  • У рекламних агенціях, видавництвах, на посадах, пов'язаних з графічним дизайном;
  • в архітектурних та будівельних фірмах на посадах, пов'язаних з дизайном інтер'єрів, ландшафтним дизайном, мас-медіа (радіо, ТБ);
  • в фірмах-розробниках комп'ютерних ігор та WEB-дизайну; у профільних навчальних закладах (магістри).